זה הכל! כעת המרכזיה יודעת שהנציג זמין, המרכזיה תיקח בחשבון שהנציג זמין ותעביר אליו שיחות בהתאם להגדרות החלוקה של התור.
בלחיצה על כניסה לתור הנציג נרשם לכל התורים אליהם הוא מוגדר באזור הניהול. לחץ כאן כדי לקרוא כיצד משייכים נציג לתור.
כדאי לדעת! מיד לאחר כניסת הנציג לסנטרפוינט – עוד לפני הכניסה לתור – סנטרפוינט בודקת את מצב השלוחה.
במידה והשלוחה לא זמינה מכל סיבה שהיא, סנטרפוינט תציג הודעת שגיאה מפורטת עם מצב השלוחה הנוכחי ולא תאפשר לנציג להיכנס לתור עד לפתרון הבעיה – זאת כדי למנוע מצב שנציג נכנס לתור עם שלוחה לא תקינה.
בואו לגלות איך מערכת סנטרפוינט משפרת את תהליכי המכירות והשיווק אצלכם בעסק, הרשמו לקבלת גרסת נסיון ונסו עכשיו את המערכת אצלכם בארגון.