מדריכים

סנטרפוינט - ניהול מוקד טלפוני > תמיכה > אזור נציג – כניסה לתור שיחות נכנסות
אזור נציג – כניסה לתור שיחות נכנסות

כדי לבצע כניסה לתור יש לבצע את הפעולות הבאות:

  1. בדף הכניסה -> הזנת שם משתמש, סיסמא ומספר השלוחה
  2. לחיצה על "כניסה לתור"

מסך נציג - כניסה לתור

זה הכל! כעת המרכזיה יודעת שהנציג זמין, המרכזיה תיקח בחשבון שהנציג זמין ותעביר אליו שיחות בהתאם להגדרות החלוקה של התור.

בלחיצה על כניסה לתור הנציג נרשם לכל התורים אליהם הוא מוגדר באזור הניהול. לחץ כאן כדי לקרוא כיצד משייכים נציג לתור.

כדאי לדעת! מיד לאחר כניסת הנציג לסנטרפוינט – עוד לפני הכניסה לתור – סנטרפוינט בודקת את מצב השלוחה.
במידה והשלוחה לא זמינה מכל סיבה שהיא, סנטרפוינט תציג הודעת שגיאה מפורטת עם מצב השלוחה הנוכחי ולא תאפשר לנציג להיכנס לתור עד לפתרון הבעיה – זאת כדי למנוע מצב שנציג נכנס לתור עם שלוחה לא תקינה.