מערכת לניהול מוקד טלפוני
כל הכלים הדרושים למנהל וראשי הצוותים, מסך ידידותי פשוט וברור לנציגים
כשהמערכת עובדת חלק ומהר, הנציגים עומדים ביעדים
האזנה לשיחות, אחזור הקלטות, חיפוש לפי כל פרמטר
הפקת דוחות מהירה וידידותית, הוספה והסרה של השדות הנדרשים בקלות
ממשק מלא ל API של מאגר הרשות להגנת הצרכן אל תתקשרו אלי. הסרה אוטומטית של מספרים. סריקה מתוזמנת של הרשומות. אפשרות לבדיקת כל שיחה יוצאת.
הפעלת מספר קמפיינים במקביל, בחלוקה לפי נציגים. מתקשר באופן אוטומטי, הנציג מקבל רק שיחות חיות בהמתנה של מספר שניות בין שיחה לשיחה. מתעד את כל ה'אין מענה' ומבצע חיוג חוזר לפי הגדרות מראש. אפשרות למשיכת אנשי קשר ממערכת חיצונית
אייקון קטן מתווסף לכל דף אינטרנט המכיל מספר טלפון מאפשר לבצע חיוג מכל מערכת חיצונית מבוססת
יצירת חתכים לפי כל פרמטר כגון גיל, איזור מגורים וכדומה הגדרת עדיפויות וזמני עבודה פר קמפיין שיוך צוותים למספר קמפיינים במקביל
ממשק מלא למרכזיה תיעוד ההקלטה בצמוד לתיעוד השיחה אפשרות למודול Speech2Text בעברית
כל הדוחות ניתנים לסינון ומיון בקלות. הוספה והסרה של עמודות ייצוא ל CSV ואקסל בלחיצה
מציג גם את מצב השיחה וגם את כמות המכירות באותו מסך מקושר למרכזיה בזמן אמת הגדרת התראות בצבע על חריגות
ניתן לקלוט לידים מכל מערכת ששולחת ליד במייל בפורמט קבוע כגון טפסי 'צור קשר' באתר, מערכות CRM חיצוניות, ועוד
ייבוא אנשי קשר עם בדיקת כפילויות מתקדמת לפי כל שדות הטלפון, או לפי כל שדה אחר. הגדרות להוספה או עדכון פר שדה במקרה של כפילות
בואו לגלות איך מערכת סנטרפוינט משפרת את תהליכי המכירות והשיווק אצלכם בעסק, הרשמו לקבלת גרסת נסיון ונסו עכשיו את המערכת אצלכם בארגון.